پرتقال

چیکن کوردن بلو

1393/6/9 1:09
نویسنده : باران
315 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

چیکن کوردن بلو

 

 
مواد لازم:
سینه مرغ  ١ عدد
ژامبون ٢ عدد
پنیر ورقه شده ٢ برگ یا ٤ قاشق غذاخوری پنیر رنده شده *
 سس خردل ٢ قاشق چای خوری 
پودر سوخاری ١ پیمانه
تخم مرغ ١ عدد
نمک فلفل به میزان لازم

 

 
طرز تهیه:
ابتدا سینه مرغ رو به صورتی که در تصویر می بینین برش می دیم تا به این صورت دو لایه سینه مرغ برای دو عدد چیکن کوردن بلو داشته باشیم. حالا هر کدوم از سینه ها رو در حدی که بافت خودش رو از دست نده به آرامی می کوبیم.
 
 
 با مقداری نمک و فلفل هر دو طرف سینه های مرغ رو مزه دار کرده و سس خردل * رو روی اونها می مالیم.حالا روی هر سینه مرغ یه لایه ژامبون و یک لایه یا مقدار گفته شده از پنیر رو می ریزیم.
 
 بعد مطابق تصویر به آرامی سینه ها رو رول می کنیم. اگه احساس کردین سینه های مرغ به خوبی رول نشده و ممکنه از هم باز شه می تونین قسمت انتهایی اون رو با خلال دندون به هم وصل کنین
 
 اگه از پنیر رنده شده استفاده کردین بهتره برای اینکه مواد از لای سینه های مرغ بیرون نریزه مطابق شکل زیر با انگشت مواد رو داخل سینه های مرغ تثبیت کنین. بعضی ها دو سر رولها رو هم به داخل جمع یا بعبارتی اون رو بقچه می کنن که این به خودتون بستگی داره و کاملا سلیقه ای است.
 
 حالا تخم مرغ رو با چنگال می زنیم تا یک دست بشه و رولها رو ابتدا داخل تخم مرغ و بعد داخل پودر سوخاری  می زنیم. باید تا جایی که می تونیم همه جای رولها رو به پودر سوخاری آغشته کنیم. بعد به مدت یکساعت در یخچال یا یک ربع داخل فریزر قرار می دیم تا خوب خودش رو بگیره.
 
 در آخر اونها رو در مقداری روغن داغ با حرارت ملایم سرخ کنیم تا در عین حال که سرخ می شه پخته هم بشه.
 
و نهایتاً چیکن کوردن بلوی ما به همین سادگی آماده است که امیدوارم از اون خوشتون بیاد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان السا
12 شهریور 93 9:48
مممممممممممممممممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرتقال می باشد